Test

Doručení na adresu

Bude balíček příliš velký nebo těžký? Nechte si ho doručit až ke dveřím, na jakoukoliv adresu v České Republice.

Doručení na adresu - kurýr GLS

Doručení na adresu - kurýr GLS

Základní informace

  • Doručení objednávky probíhá následující pracovní den po expedici, mezi 8:00 - 18:00.
  • Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete v e-mailu od kurýrní společnosti po přijetí objednávky do přepravy. Stav zásilky lze kdykoliv ověřit na adrese https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek.
  • E-mail od GLS obsahuje i odkaz s možností zásilku přesměrovat na výdejní místa GLS Parcel Shop, jinou adresu, nebo změnit datum doručení na jiný den.
  • V den doručení Vás kontaktuje kurýr pomocí SMS s upřesněním času příjezdu.
  • Při platbě na dobírku lze platit hotově nebo platební kartou, řidič má s sebou mobilní terminál.
  • Zákaznickou podporu GLS zastihnete na tel. čísle +420 840 123 456 nebo +420 567 771 111 ve všední dny od 7 do 18 hod.

Kdy vám kurýr zásilku doručí?

Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání (následující pracovní den po předání dopravci).

Zmeškali jste svou objednávku?

Pokud vás kurýr nezastihne a nedomluvíte se s ním na pozdějším doručení, bude balíček doručován znovu následující dva pracovní dny. Poté dojde k jeho automatickému vrácení na náš sklad.

Zobrazit více

Osobní odběr - výdejní místa

Nechcete, nebo nemůžete čekat na příjezd kurýra? V tom případě si zvolte jedno z téměř 10.000 výdejních míst

Zasilkovna_logo
Osobní odběr - Zásilkovna výdejní místa

Základní informace

  • Do Zásilkovny je možné zaslat zásilku s hmotností do 10 kg.
  • Balíček bude uložen po dobu 5 dní. Pokud si zásilku v této době nepřevezmete, objednávka se vrátí zpět k nám na sklad.
  • Konkrétní Zásilkovnu si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“. Zde také najdete informace o tom, zda je možné na vybraném výdejním místě Zásilkovny platit kartou.
  • O stavu své zásilky budete pravidelně informováni jak prostřednictvím e-mailu (s prvním e-mailem dostanete trasovací číslo, dle kterého můžete kdykoliv ověřit stav zásilky na www.zasilkovna.cz), tak pomocí SMS, a nově i prostřednictvím naší mobilní aplikace Zásilkovna.
  • Kód pro vyzvednutí dostanete e-mailem i sms jakmile bude zásilka k dispozici k vyzvednutí.
  • Balíček si můžete na výdejním místě ihned rozbalit a případně jej vrátit zpět, pokud vám objednané zboží nebude z nějakého důvodu vyhovovat.
  • Zákaznickou podporu Zásilkovny zastihnete na tel. čísle +420 216 216 516 ve všední dny od 8 do 18 hod.

Kdy zásilku doručíme na výdejní místo?

Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání (následující pracovní den po předání dopravci).

Zobrazit více