Objednávky uskutečněné od 15.8. do 21.8. 2020
budou vyřizovány 24.8. 2020. Děkujeme za pochopení.

Pět potravin, které Vás zasytí

Stává se Vám, že do hodiny po obědě už zase otvíráte lednici? Ode všeho ujíte trochu a pořád nemáte dost? Nakládání na talířky přiměřené velikosti ani počítání kilojoulů nepomáhá… nehoní Vás mlsná – máte prostě hlad? Obzvlášť v zimě, kdy naše tělo musí vzdorovat chladu a nepřízni počasí, si možná častěji a důrazněji říká o dostatek energie. A to, co stačilo po zbytek roku, najednou nefunguje. Protože dbáte na štíhlou linii, statečně hladovíte. Víte ale, že nemusíte? Jaké potraviny mít doma v zásobě, abyste jedla zdravě a dosyta zároveň?

Brambory

Střídavě opěvované i zavrhované brambory obsahují velké množství škrobu. Dokáží Vás skvěle zasytit a pocit plnosti navíc vydrží velmi dlouho. Díky bramborám (pokud si je dáte vařené ve vodě a vyhnete se tučným omáčkám) můžete ušetřit až 320 kalorií denně.

Víte, že… kromě výživného škrobu obsahují bramborové hlízy i významné množství vitamínu C? Bohužel pouze za syrova… Potřebujete ale doplnit vitamíny? ENERGY Vitaflorin  jich obsahuje celou škálu – a v organickém množství.

Mořské ryby

Co třeba výborný steak z lososa…? Kousky tuňáka v salátu? Většina mořských ryb obsahuje vysoké množství omega-3 mastných kyselin, které napomáhají nejen správné funkci mozku, ale také Vám dodají pocit sytosti. Dáte-li si místo pizzy k obědu mořskou rybu, můžete se spolehnout na to, že k večeři spořádáte asi o 75 kalorií méně než obvykle.

Potřebujete své zdraví podpořit i něčím účinnějším? Vyzkoušejte třeba organický olej Sacha Inchi. Kromě toho, že je zdraví prospěšný, krásně oříškově voní a je určený k přímé konzumaci (například na ten salát…).

Ořechy

Vláknina, bílkoviny a tuky – tři složky, díky nimž jsou ořechy pro Vás skvělou a sytou svačinkou. Jediné, co si potřebujete hlídat, je množství. Lahodně chutnajících ořechů stačí opravdu jen hrst, ať už jsou to vlašské, para ořechy nebo třeba lísková jádra. Zobejte oříšky v rozumném množství mezi jídly a Vaše další běžná porce může být až o 11 % menší než dřív.

Víte, že… tolik oblíbené arašídy nejsou ořechy? Jde o plody podzemnice olejné.

Ovesné vločky

Kupte si místo hotových cereálních směsí „obyčejné“ ovesné vločky a připravte si svou vlastní snídaňovou směs plnou zdravé a opravdové energie (třeba právě spolu s výše zmíněnými oříšky!). Ovesné vločky obsahují vlákninu betaglukan. Díky ní máte ještě dlouho po jídle uklidňující pocit sytosti a nic Vás nežene kontrolovat spíž a lednici. Pokud svůj den začnete právě s ovesnými vločkami, spolehlivě vydržíte až do oběda.

A ještě něco: betaglukan významně posiluje Vaši imunitu. V čisté podobě ho můžete mít (i bez vloček) v praktickém balení ve formě tobolek.

Vejce

Vajíčko – to je přirozený rezervoár proteinů a energie. Zatímco bílek obsahuje především bílkoviny, ve žloutku se nachází celé spektrum živin od vitamínů přes lecitin a lipidy. V součtu to znamená, že pokud si dáte vajíčka ke snídani nebo jako vydatnou svačinu, mnoho hodin poté se budete cítit příjemně sytí

A ještě něco… skladba a obsah nepostradatelných aminokyselin je ve vaječném bílku bohatší než v mase a mléce.

Už víte, pro kterou ze zmíněných potravin zamíříte při příštím nákupu nejdříve? Nebo je máte všechny doma… či dokonce na talíři? ;-) Přejeme Vám dobrou chuť!

 

Váš Tým Energie přírody